Przetarg na budowę boiska
Zębowice: Budowa boiska sportowego w miejscowości Zębowice
Numer ogłoszenia: 347126- 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Murka 2, 46-048 Zębowice, woj. opolskie, tel. 077 4216076, fax 077 4216076 w. 36.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego w miejscowości Zębowice
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę boiska sportowego w m. Zębowice dz. nr 691/1.
W ramach budowy boiska sportowego wykonane zostaną następujące roboty:
1.Usunięcie warstwy ziemi na powierzchni 75 mb x 20 mb = 1500 m².
2. Przemieszczanie gruntu wraz z formowaniem nasypu pod boisko sportowe z kostki betonowej 75 mb x 20 mb x 0,134 średnio = 200 m³.
3. Wykonanie koryta o głębokości 21-26 cm pod warstwy konstrukcyjne boiska sportowego 75 mb x 20 mb = 1500 m².
4. Wywóz nadmiaru ziemi z korytowania 320 m³.
5. Ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na ławie betonowej 190 mb.
6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, 75 cm x 20 mb = 1500 m².
7. Wykonanie nawierzchni boiska sportowego z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowej 75 mb x 20 mb = 1500 m².
8. Wykonanie malowania poziomego na boisku sportowym farbą chlorokauczukową linia pojedyńcza 250 mb x 0,12 m²/mb – 25 m b.
9. Wykopanie dołów pod cokoły i słupki do ogrodzenia boiska sportowego 25 mb.
10. Wykonanie ogrodzenia o wysokości 5 mb z siatki na słupkach stalowych o rozstawie 3 mb z rur stalowych o0 wysokości 5 mb – 25 mb.
11. Ustawienie ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych 5 szt. x 4,0 mb = 20 mb.
12. Ustawienie w gotowych otworach słupków, stojaków i bramek stalowo-drewnianych do piłki ręcznej szt. 2.
13. Po ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej boiska sportowego teren przyległy do robót zostanie uporządkowany i obsiany trawą 75 mb x 4 mb x 2 strony + 25 mb x 8 mb x 2 strony = 1000 m².
14. Nasadzenie 75 szt. roślin wieloletnich typu:
Pinus Montana – 15 szt. o wysokości co najmniej 140 cm,
Picea Omorica – 30 szt. o wysokości co najmniej 140 cm,
Thuja Plicata – 30 szt. o wysokości co najmniej 100 cm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności drogowej oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 100 000 zł
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia.
2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony załącznik nr 1 – formularz „OFERTA” .
2. oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli oferta składana jest wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika).
3.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( jeżeli oferta składana jest wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów).
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.
6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub dysponuje wykonawca.
7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia 80 000 zł.
8. Wykaz wykonanych w okresie 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości j.w.
9. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć:
pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zebowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zębowicach ul. Murka 2, 46-048 Zębowice pok. Nr 15
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Zębowicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): . 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ bud. boiska.pdf (261,48KB)
Specyfikacja boisko sportowe Zębowice.pdf (2,92MB)
Przedmiar boisko Zębowice.pdf (488,30KB)
Zawiadom.o wyb. of najkorzystniejszej -boisko.pdf (130,14KB)
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Zębowicach |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Maria Batkowska |
Data wytworzenia: | 2009-10-06 |